Julavslutning m.m.

Så hade skolan slutat. mitt när jag satt där i aulan slog det mig verkligen att det var min sista julavslutning någonsin och et kändes väldigt tragisk. blev nostaglisk och tänkte tillbaka på alla mina tidigare julavslutningar. Allting var jätte fint verkligen och Shalom hade köpt biblar till hela skolan. så fint verkligen! Sists dagen man träffar vännerna innan jul osv. eftersom jag kommer vara borta typ hela julen kommer ja inte hinna träffa dem så ofta, kommer skna dem jätte mycket! Aw va ja älskar mina vänner, bytte julklappar med ammi å isa idag, och tillsklinnad från hur jag och mina gamla vänner gjorde så öppnade vi dem på dirketen! Ammi ahde köpt massa massa saker, läpglans (hello kitty, my goth va gulligt) bh, korsett vantar och av Isa fick jag en hur fin ängel som helst, den hänger i gardinen ovanför min säng nu som en skyddsängel <3
det va väldigt härligt att ha vantar igen har inte haft det på jätte länge, fick ett par asmysiga varma goa vantar <3

Imorrn blir det mini-jul med Micke och byta prestenter, slog in mna sista paket idag till hnm, men tyvärr fanns inte dne grejen som ja tänkte köpa kvar :( men jag hade ju min smarta backup plan som va minst lika bra!

Såg på Spice Girls dokumentären igår ochså btw och då blev man verkligen nostaligsk, har sådan lust att gå å se dem i london senare i januari. helt seriöst asså, ja skulle verkligen vilja göra det! ja, Maria, Sofi, Anki och madde borde nästan göra det! Ja pratade me pappa innan och han tyckte det lät som en jätte rolig ide och sa att jag säkert kund ebo hos Simon och paula!  vi spelade ju upp mösexan igår och det gick jätte bra verkligen! känns tråkigt att allt är över nu lixom, som vi jobbat för hela hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback