Wii

Wiiii, nu har vi ett wii! Vilket har lett till att ja suttit och nördat större delen av julen, men zelda är sjukt kul! fats mina bröder tjatar massa om att ja är jättedålig men det gör inte så mycket för det är så himla roligt att spela! Fattar inte varför ja slutade spela tvspel, spelade massa dator och tvspel när ja va mindre, nu spalar ja inte mycket längre, lite heroes ibland lite sims ibland! men ja känner att något är på väg att förändras! haha!

Nej nu ska jag upp och äta! Imorrn blir det gbg med Micke och det ska bli jätte mysigt och sen på fredag blir det team! Nyårsläger som vanligt! typiskt oss kristna va ? ;-)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, jag ville verkligen ha ett PS2 i julklapp! Men fick inget, så nu för jag spara ihop till ett själv, haha. :p ^^

2007-12-30 @ 10:26:48
Postat av: Miaka

men gör det^^ så kan vi spela ihop^^ eller så kan du komma hit och spela wii med mig, fast vi har inte så många spel

2008-01-06 @ 20:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback