She walks over me

....Jag är jag
Jag är inte du
Och kommer aldrig att bli
Och ja skiter i hur många människor som än kommer säga att vi är lika
FÖR VI ÄR INTE DET
Du och jag har inget gemensamt
Kan du inte fatta det
Kan du bara ta allt som är ditt och sticka ifrån mitt huvud
Vänligen besvära mig icke igen
Dessvärre är inte problemet ditt
Det är mitt
Det handlar inte om dig
Det handlar om mig
Du har ju inte ens talat med mig
Vet ingenting om min Nästan-pågränsen-till-sjukliga-besathett
Du skulle väl skratta mig rakt upp i ansiktet
Men ja vill bara säga en gång för alla att
Jag är inte som du
jag är inte du
Du och ja har inget gemensamt
Men det är mig det är fel på
För det här handlar inte om dig
Utan om mig
Det här är ingen dikt om olycklig kärlek
Eller om mindervärdeskomplex
Men det handlar om kärlek I grunden,
Jag gör det här för att jag
Älskar någon så djupt att det gör ont i mig
Att du ens får existerar...

Kommentarer
Postat av: Ammi

Hoho, undrar vem du pratar om... (A)

Postat av: Miaka

haha, lilla ammi det kan man fråga sig, ja säger bara jag vet, du vet^^

2007-11-25 @ 19:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback