You love your mother

Man älskar sin mamma. jag älskar min mamma.
jag har vart så glad över hennes märkbara stolthet över att ja va med i tidningen, ja vet att hon har lite svårt med min stil, därför tycker ja att det är så fint av henne när hon har tatt med tidningen till sina vänner och visat och stolt visat Titta här är min dotter, är hon inte fin och duktig. och modig som vågar sticka ut så där. det är min cissi det.  Jag älskar henne för det. för den osjälviskheten, för när hon är stolt över det väljer hon bort att säga att mina klädstil inte är ok.
Men ja märker redan nu att hon inte alls verkar tycka att det är så farligt.

-mamma, jag älskar dig, vet du det?

även om ja kanske är dålig på att visa det så vet du väl att det är sant. å även om ja ibland är världens jobbigaste unge som inte alls är så mogen som ja aksnke vill vara så försöker ja alltid i alla fall. och ja gör aldrig något för att medvetet såra dig. jag är jag, precis sån här, och ja älsar dig lilla mamma

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Så fint skrivet.

2007-11-12 @ 11:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback