Back!


Så nu är jag tillbaka på mitt älskade Kortebo. jag ärlskar verkligen det här stället, jag älskar att ha ett eget place liksom. Ibland önskar jag att jag vore här mycket längre eftersom jag trivs så bra, blir alldeles lycklig när jag kommer in genom dörren, och jag blir alldelses lycklig av att gå och packa upp alla saker.
Snart kommer kribban hit och då ska vi baka massa knäck, 600 stycken faktiskt! Mums mums!
Håller på att planera outfiten till julfesten med, antingen kör ja på en rosa hel-lång, halvslimmad, passar utmärkt till temat, lagom gamouröst, eller en svart i sammetsöverdel och sidenkjol, med hyffsat mycket vidd, måste dock ha korsett till den annars ärt den på tok för stor, det blir lite jobbigt fr då blir det mer dark galmour och då går jag ju emot mitt eget tema, men jag gillar verkligen den annars, passar egentligen bättre på något sätt. helgen har varit underbar verkligen, nu är det tillbaka till vardagen har verkligen hur mycket som helst, imorn och på onsdag är det bara julfesten som gäller och sen är det MASSA plugg, men det ska nog gå bra hoppas jag!
Nej nu ska jag ut i köket och hinna få i mig lite fil innan bakandet!
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback