*gäsp*

Sitter på dagens första lektion och är trött som få, när klockan slog fem hadde jag ännu inte somnat, trots att vi gick och la oss vid tre tiden. Anyway så hade vi väldigt roligt igår, idag kommer bli toppen, men det är så mycket att göra. jag hoppas verkligen jag slipper ta hand om gröten och maten och allt det där eftersom jag mest vill hålla på med dekoren, som jag sagt tusen gånger, :P

Sitter med spolarna i håret nu med och en stor röd-rutig sjal virad runt som en turban, känner mig lagom snygg. Första kommentaren jag fick var, Cissi med turban, har du bytt land? men men, det är ju bara över dagen, runt fem tiden så åker de bort! då hoppas ja på mjuka lockar. vet dock ännu inte hur jag ska göra med kläderna, känns verkligen jobbigt. men men, vi får se, kanske ska dra lott?

Filmen ligger nu uppe på youtube så det är bara att njuta på!
http://www.youtube.com/watch?v=VqCTacJPduQ



nej nu ska jag återgå till vad Gunne säger om att det finns ett behov av att hitta sina rötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback