Hemfärd

Nu har jag krypit upp i min säng med glögg för att mysa lite innan jag tar tag i packandet, om en timma ungefär ska jag åka här if rån. Känns alltid lika tråkigt, men lite extra tråkigt just den här helgen, har verkligen ingen lust att åka, vill bara va här med mina vänner plus att vineyard har julfest imorn. Men istället blir det vinter meet på iseberg imorn och det har ja sett fram emot typ hela året. det är ju bara det här med klädera. va ska jag ha på mig? red riding hood (kan ju tillägga att ja köpte den i juni just för att ha den på lisbers meetet) eller rose jail? hm det är svårt, men ja tror ändå det lutar åt rödluvan. men men vi får se imron. ska pröva massa framför spegeln osv.

Nu har jag bara två skoldagar kvar, tis och ons, en uppsatts som ska va inne på fredag....oooops, inte ens börjat...men det fixar jag nästa vecka...sen bruno pm:et detr löser sig...och hemtentan, som inte känns så svår som ja trodde, sen är det ett arbete för GUnne och en hemtenta, men det borde ja klara, bara liiiite för mycket just nu.
Nej nu ska jag återgå till min glögg

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback