stress gha

Så tre minuter i tolv skickade ja in min uppsatts som skulle vara inne idag. Det var ett personporträtt av Ester på 10 sidor. Väldigt intressant måste jag säga, hon är väldigt fascinerande att läsa om. Nu måste jag dock säga att den här uppsattsen va bland de sämsta jag skrivit, jag vet inte vad det är, om jag har tappat skrivlusten, tappat min känsla för språk och formuleringar eller om jag bara är trött. Men det va väldigt skönt att få den gjord, om jag ska vara helt ärlig så trodde jag inte jag skulle få klart den idag, men med lite uppmuntring från mamma så gick det bra. Hon sprang och hämtade sina bibelkommentarer böcker och ville verkligen hjälpa till men sen slutade det med att vi blv osamas så nu sitter jag här på gränsen till att börja gråta. Fånigt va? men just nu orkar jag inte ta tag i det, visst ja sa en del onödiga grejer som sårade henne (så pass mycket kan jag säga utan att gå in på några detaljer) Men jag menade ju inte att göra henne ledsen, det känns verkligen jättedumt efter att vi har haft en så mysig dag i Floby, mamma bjöd på mat och lite andra småsaker och vi hade det mysigt helt enkelt, men det här blev verkligen ett storbråk på något tyst konstigt sätt, vet inte hur jag ska förklara, hon bara gick, och jag vill inte, orkar inte gå efter.

Imorn ska jag ut med pojkarna och julhandla, är mer eller mindre klar, slog in resten av julklapparna innan idag, men det är lite andra småsaker jag behöver fixa! Så ja hoppas inte vi måste lägga ner massa energi på att bråka för ja behöver verkligen min energi till annat just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback