Well well

Hej vänner!
har precis gått och lagt mig, kvällen har bestått av msn och att fixa lite praktiska saker för julfesten. Jag tycker det är jättekul att sitta med i julfestgruppen, och det var kul att mitt tema med rosa och vitt gick igenom, men det känns som om det var alldels för kort tid att planera det hela på. och jag ville som sagt mest ha hand om inrdening osv, inte spex och sånt men nu känns det som att fokuset mer eller mindre bara ligger på inredning, jag undrar om det är mitt fel, för att ja kanske vart den som drivit på mest i gruppen och vart den mest intresserad (eller ärligt så vet jag inte om jag vart det) eller om ingen annan har någon ambition heller om spex, vet att Madde gärna haft nåt kul, jag med verkligen, men jag vill inte hålla i det eller styra upp det, jag vill bara dekorera och vara värdinna typ. Outfiten är färigplanerad nu i alla fall!

Visst är det lustigt att man helt plötsligt kan tappa vad det är för dag? stod och tog bort mitt smink och tänkte att jag skulle vara så tyst som möjligt för att inte väcka min bror som ska upp till skolan imorn och blev jätteförivirrad över vilken dag det var, för mig kändes det som om det skulle vara helg eftersom jag inte har någon skola, samtidigt som det kändes som det va fredag, men hela helgen har ju gått och det är måndag, :P blir väl så när man inte vart i skolan på flera dagar!
Imorn blir det tillbaka till Kortebo och vi har mycket att göra, tal som ska skrivas, musik som ska fixas i ordning, mängder med papper som ska skrivas ut och massa att handla men det blir nog kul!

natti natti på er
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback