Askungen

Håhå Idag ska jag å Ammi å Vicky(?) å massa mer gå på Götebors Operan och se Askungen, åh vad jag längtar, tror dte blir jätte bra! Plus att vi ska få en typ guidad tur inne på operan, känns väldigt bra! sen ska vi äta lite å mysa inne i stand, det känns inte alls helt fel, utan helt rätt. Dessvärre sitter ja bara hemma å slöar nu, borde snart gå å sminka mig och ta på mig kläder. Lyssnar på den helt underbara låten Where the wild roses grow med Nick Cave, den är så sjukt bra verkligen... men men. image11

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, tyckte du den var bra? Min vän Linn var också där, med hennes pojkvän Adam. Hon sa att den var grymt bra.

Where the wild roses grow är en otroligt bra låt. Måste nog lyssna lite på den nu bara för det!
Puss

Postat av: Miaka

ja jag vet, älskar den låten så sjukt mycket, håhå nu måste ja ju också lyssna på den!

Jo ja tyckte dte va en häftig upplevelse men ja tyckte
dansen va rätt "ful" eller vad man ska säga och så skrikiga färger, ja vill se skörhet och vackar gestllter när jag ser balett!

2008-01-31 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback