Back again

Så nu är jag hemma från team igen. lägret gick helt sjukt fort och man hann inte alls bli så tigth med sitt team som man brukar pga att vi bara hade tre gruppsamlingar. men det var ett bra läger, ganska skönt att dte var så kort, min baby kom upp på lördagen och vi hade en fin påsk ihop, trots att vi fick en så konstig påsk måltid som kasler med annans på och ris, men men, det är kanske bara jag som är kräsen. Annars lärde ja inte känns så många som ja brukar heller, men en helskön tjej som hette Tess, vi hade jättekul ihop. Gillade de andra i mitt team med. Ja å Micke hängde lite med ett gäng från Västerås i slutet av lägret och dom va också så där störtsköna!

Tyvärr håller jag på att bli sjuk och det känns inte bra, halsen värker men jag hoppas inte det blir värre, har fullt upp hela lovet. Idag skulle jag och mammi egenligen åkte till Floby men pga det dåliga vädret blir det bara en fika nere i stan istället. Skulle så himla gärna vilja dra in till gbg ikväll, men no way att jag orkara det. Imorrn ska vi på kalas hos Friedners och det blir säkert trevligt, Joseph fyller år, ska bli trevligt att träffa Johanna, saknar henne, känns som en evighet vi sågs. Sen har Ammi sitt teaterläger och det ska bli kul att hjälpa till med, sen ska vi ut massa i helgen <3 längtar...
image15
Tess och jag innan påskfesten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback