Teaterläger

Så, snart ska jag åka iväg på Ammis teaterläger, det ska bli mysigt tror ja, hon och jag och Martin och Anki och en massa mellanstadie ungar, vet inte exakt vad för lekar/övningar det blir men det går säkert bra oavsett! sen blir det väl Anki och jag i köket och det blir lyckat hoppas jag,

Har verkligen en fuldag idag, visst ja vet att man får ha det men det är ändå det värsta ja vet. har satt upp håret i två "kringlor" och ja hatar det, för nu har ja ju inget hår ju, eller det är klartja har, bara att det inte syns, men men, det är för att ja inte vill smutsa ner det typ, så att det ska vara fint imorrn^^ då blir det massa party och det ska bli väldigt trevligt! och ja överlever förhoppningsvis idag trots att jag känner mig så ful, haha så kan det vara ibland antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback