åh...

Fick en impuls att sätta på Sonata Arctica nu, bara så där, har inte lyssnat på dom på jättelänge verkligen. Så nu sitter jag och lyssnar på Sing in Silence

You where daddys girl nice and sweet
never in trouble mommys honey

En gång älskade ja verkligen den låten

Idag har min kära broder konfimerats så farmor och farfar var här och de va jättetrevligt!
En sak som deremot gjorde mig extremt depp var att alice chess klänningen i svart/vitt va slutsåld
Kändes som att ja skulle börja gråta faktiskt. Ville sp sjukt gärna ha den klänningen
Och IW:s merry go round verkar heller inte finnas.
ja vet inte vad ja ska köpa nu?
Troligvis en blå baby ribbon
Den är söt men känns så common
Vill verkligen ha något med något sött tryck

Har funderat fram och tillbaka över metas room print
men ja måste erkänna att Tennyo har rätt, den är inte så himla fin
meta har faktiskt tappat taget lite, ja har inte sett det bara
baby och IW tex har mycket finare saker
Nu kollar ja in deras sidor dagligen mer eller mindre

Det är helt sjukt att det bara är tio dagar till studenten, har inte fattat det än
jag är typ kvar i april eller något
Imorrn har vi vår sista redovisning
Ljud och ljus
har suttit och jobbat med ett ljus-schema för Emilie Autunm under dagen också
helt okey blev det, kunde väl blivit bättre
men men...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback