alice and the pirates

Jag vill så hemskt gärna ha den här kjolen, i den blåa färgen, dock tycker ja att det där "bandet" som går över kroppen ser lite överdrivet ut, lite som ett "miss world" band, men men, på bilden av den bruna kjolen, ser man hur sjukt snygg den är utan "bandet"


SItter just nu på föreläsning om den kristan världsbilden/ateistiska världsbilden. Det är oerhört intressant.
Annars idag så ska jag åka till stan och se om ja kan fixa ett visa kort i alla fall, köpa rött toningmouse (det är helt sjukt va snabbt den röda färgen går ut)

Åker hem på onsdag den här veckan^^ dom saknar mig så mycket där hemma :P sen i helgen blir det lolita meet och det ska bli så kul! ser verkligen fram emot det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var det Alice and the Pirates som visade upp lite kläder på Sjuhäradsfestivalen? De var iallafall jättefina! :)

Postat av: MFQ

Visst är den kjolen helt fantastiskt vacker! Framstycket är som sagt lite konstigt, men själva kjolen...

2008-11-25 @ 16:44:09
Postat av: Miaka

sandra: nix det va piratessan^^ det är med riktigt snygga grejer!

2008-11-25 @ 22:39:09
Postat av: Miaka

MFQ:ja jag fullkommligt älskar den!

2008-11-25 @ 22:39:59
Postat av: Kexet

Jätte fina :D hmm var kan man beställa dom/hur mycket kan en sån snygg skapelse kosta? :O

2010-01-27 @ 19:40:56
URL: http://bacardikid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback