Rose jail

Har vart hemma i Borås över helgen och det vart mys. Var ett tag sen ja va hemma nu så det kändes bra. Jobbade igår och ska jobba idag, men det va väldigt soft eftersom det nästan inte kom några gäster på hela kvällen, Idag ska jag bara jobba till nio^^ Hoppas det blir lika soft. Sen har jag ju fått rose jail klänningen, äntligen. Har velat ha den hur länge som helst. Minns första gången när jag såg den på hemsidan, jag blev alldels till mig, har velat ha den sen dess... Det är en klänning från Alice and the pirstes (ett undermärke till Baby) med designern Hijiri. Otroligt duktig måste jag säga. Här är ett litet smakprov på trycket Visst är det fint? Lolita är verkligen en livstil, det är ju inte bara ett mode, eller så skulle man kunna säga att modet är livstilen. Så är det för mig i alla fall, mode och kläder är mitt största intresse. Nu sitter jag och lyssnar på stil, det är mitt favoritprogram på P1, det handlar om vogue nu, det är väldigt intressant tycker jag. Vouge är en underbar tidning tycker jag. Sen kommer nog Elle, det är ju också en fantastisk tidning. men självklart kommer ju Gothic and lolita bible på första plats i mitt hjärta. Nej nu ska jag ta och fixa mig iordning inför jobbet. Ha en fin dag :*

Kommentarer
Postat av: Mitsukai

Ååh deras klänningar är underbara!

Postat av: mulle

Jättefint tyg, verkligen! Vart har du köpt det? Går det bra med maten eller? Varför ska du äta mindre? För att gå ner i vikt eller?

2008-11-15 @ 18:30:43
URL: http://www.mulles.net
Postat av: Miaka

Mitsukai: Ja vet jag fullkommligt älskar AATP^^



Mulle: Ja vet visst är det helt fint, den är från japan, det är ett japanskt lolitamärke^^

Just nu går det bra med maten, hade en period där där ja tänkte att ja inte skulle äta, du vet ha diciplin på det man äter. men just nu äter ja de ja vill :P

2008-11-16 @ 01:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback