The O.C

Så har det blivit dags att se det sista avsnittet på O.C, en serie som jag kommit att älska, karaktärer ja kommit att känna för, delvis identifiera mig med och tycka om. O.C har varit en stor del av hela min gymnasietid. Jag fullkommligt älskar det och tro det eller ej, jag har bävat inför den  här dagen då det va dags att se det Allra Sista Avsnittet. det har som sagt varit en lång resa. Marissa kom jag att beundra och verkligen älska, det finns så mycket i henne jag känner igen i mit själv. När hon dog bestämde jag mig egentligen för attg sluta titta. Ja grät, ja skrek, Ja fick nästan panik-känslor. Min bror va tom tvungen att stänga av för han kunde inte "koncentrera" sig när ja fick en sån känslostorm



Det kom sig ändå så att ja fortsatte titta och jag är verkligen nöjd med fjärde säsongen och fullkommligt förkossad över att den bara är på 16 avsnitt när de andra tre är på 24. Taylor som tog Marissas plats kom jag verkligen att gilla, hon r så galen och spontan och styrd av sina känslor att det är mycket jag kom att gilla hos henne med



En karaktär som ja verkligen inte gillade från början var Julie Copper men hjäp va hon har växt mycket under den här tiden, hon är nog min vuxna favoritkaraktär, ja gillar henne mer än Kirsten i alla fall. Kirsten gillade ja inte alls i första säsongen men nu gör jag det!

Jag visse så klart att den här dagen skulle komma men jag har försökt sluta tänka på det, eller helt enkelt skjuta upp den, men nu är tiden inne och det är dags. Gustav och jag ska se det absolut sista -EVER - nu och det gör mig så sentimental...

TACK FÖR ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback