08/10-08

Nu efter alla dessa år har mamma lovat mig en katt. jag har velat ha det hur länge som helst och mamma har alltid kommit med motargument (du är ju allergisk mot vissa katter, katter är själviska djur, man kan inte lita på katter osv) meb så idag så smet grannens katt in till oss och åh den är så sjukt söt, gick och myste med den lite innan vi lät den gå ut igen och då helt plötsligt sa mamma att vi skulle köpa en katt!

Så nu är jag happy happy happy! Och ja ska se till att vi skaffar en också. nu har hon sagt det. så det så.

Imorgon är det hikari-con som gäller, ska bli så otroligt roligt verkligen, även om vi inte blir så många lolitor tror jag det kommer bli superkul! Jag, Miko, Evelina och Josse ska i alla fall ha superkul^^

Kommentarer
Postat av: Karin/MFQ

Åhh, vad roligt! Jag har också alltid velat ha en katt! Själv ska jag försöka se om jag kan tåla en rexkatt, jag är ju lite allergisk mot vissa andra kattraser..

2008-10-10 @ 13:28:05
Postat av: Anonym

Ja är ju också allergisk mot vissa, vet dock inte vilka. Men ja är nöjd bara ja får en katt!

2008-10-13 @ 15:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback