AMMI

Min mamma är så söt! Hon tyckte jag skulle stanna hemma i natt bara för att det va så ruggit väder ute, så kör pappa mig upp mig till ulrichemn så jag kan ta bussen till jönköping imorn istället. det känns inte helt fel. Var så otroligt seg ikväll.

Helgen var underbar. Spenderarde gårdagen med Ammi och Isa på monochrome

var musiken lika exalterande. Var dansen lika underbar. var du i extas hela kvällen. var folket verkligen så bländande underbart, kände du verkligen att du var hemma som du brukar göra?

Nej det var inte som vanligt riktigt, musiken pulserade inte på samma sätt genom kroppen och folket var inte lika hypnotiserande. Det låg en skugga över hela stället, över mig och över allt. Jag kunde inte ritkigt släppa tanken på att Ammi inte skulle var med nästa gång, att det var sista gången jg skulle få se henne dansa, sista gången jag skulle få se henne skoja och dra runt i hela lokalen, sista gången jag skulle få se min spralliga ängel blända varenda männiksa. Ammi skulle kunna ta över hela världen om hon så ville. Jag kommer sakna henne så.

När vi skulle skiljas åt idag kunde ja inte låta bli att gråta och sen grät jag hela vägen hem och kastade mig på mamma och grät. Usch usch usch, ja tycker så mycket om henne. mer än man kan tro kanske, jah behöver henne. Hon såg mer än min fåfängsgitarr. Det vet jag nu.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback