Idag

Hej people!
Jag är hemma i Borås ett tag nu, har dock fullt upp hela tiden! Imorn ska ja träffa Micke för första gången på fem veckor. Det kommer bli mys det, sen ska vi ses tills på lördag <3
Idag var jag och fikade med mamma och pappa och Gurra, Gurra och ja tog bussen ner, Vi var så trötta när mama och pappa åkte så vi stanna hemma och fixade oss lite först.
Jag fick handlat en hel det bra saker. Som den lilla söta toppen med rosetter, älskar rosetter. Sen prövade jag en ny mascara. Innan hade jag maxfactors nya som gick bort med bara vartten, jag kom verkligen att älska den! Men tyvärr fanns den inte inne nu så jag tänkte pröva en ny och det fick bli Isadoras (väldigt längesen jag hade Isadora) med exta volym. Ska bli intressant att se hur den funkar! Sen köpte jag ett par vita strupbyxor, visserligen är de cremvita men det får man nöja sig ed efetrsom det är helt omöjligt att få tag på helvita nu för tiden om man vill ha lite tjockare, Jag fattar inte varför ingen gör helt vanliga vita strumpbyxor, men men, till dagens huvudköp! En svart topp helt i spets! Gina tricot sålde en för ett tag sen men den tog slut på fem röda, kollade både i Borås, Göteborg och Jönköping men den va slut överallt. Sen såg jag att de hade fått in en liknande på Lindex, men den sålde också slut jättefort, men idag äntligen fick jag tag på en i Borås, den sista de hade! I XS! Helt perfekt ju!
Nej nu ska jag ladda ner white chicks till pappa
Puss på er
<3
Dagens inköp! Älska ögonmasken! Nu kan man känna sig både snygg och söt när man sover, plus att det kommer vara helt svart!


Gustav och jag på bussen


Men oj oj oj vad snygg man kan va :P Gurra fotar när jag pratar i telefon

Kommentarer
Postat av: Sandra

Cissi, hur gör du för att stå ut så länge som 5 hela veckor utan Micke!? Jag håller på att avlida efter bara två veckor utan Hegge.. haha.

Postat av: Miaka

Det är verkligen helt sjukt jobbigt, det här är liksom andra gången vi ses sen jag flyttade till jönköping. Men det är bara att bita ihop, visst finns det gånger då ja saknra honom så mkt att jag gråter men jag vet att jag klarar det. Ja menar det måste jag ju göra. Men sen händer det så mkt när man är på ett nytt ställe också så tiden går rätt fort, hade ja bara gått hemma hade ja inte klarat at det...

2008-10-28 @ 20:34:30
Postat av: Sandra

Ja, jo det är ju klart. Nya saker på nya ställen lär ju stilla ens "hunger". ^^, Oj, haha, det lät lite kinky.. Men jag hoppas att du förstår vad jag menar. Jag tror iförsig att det är bra att man är ifrån varandra ibland också. :)

2008-10-28 @ 21:21:26
Postat av: Isabelle

Så söta bilder! ^^

2008-10-28 @ 22:44:16
Postat av: Miaka

Sandra: haha ja fattar precis va du menar. men det är klart det är jobbigt



Isabelle: Tack gumman <3

2008-10-29 @ 00:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback