Idag

Hej vänner!
Nu sitter jag nere på Mickes rum med lilla Conrad. Han är så söt och gullig, tror nästan han har somnat, ligger ihopkurad som en liten boll. Själv sitter jag och väntar på att Micke ska komma. Han skulle hjälpa Finn och Lars att bära lite saker dom skulle slänga på tippen, så ja blir ensam en litens stund. Men men, det gör inget, tänkte ja skulle vara så patetisk att jag skulle kolla på andra avenyn. Det lustiga är ju att det är så grymt dåligt och att ingen av dem kan spela. Ärligt talat hade vi folk i klassen som spelade bättre än vad på programmet gör och det ska ändå föreställa en storsattning från SVT. Patetiskt. Vad som dock är roligt är att Johanna Lanzcano, som spelade i bla Nancy Victoria nu är en del av serien, tillskillnad från de andra kan hon spela och är en av mina favorit skådespelerskor från Borås stadsteater. Ska bli kul att se henne i dne här rollen, men för övrigt kollar jag bara på andra avenyb som tidsfördrig och för att det är så dåligt att det blir underhållande.

Nej nu är det dags att kolla på det :P Hoppas ni får en fin dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback