(måndag)

Jag har verkligen förslappat mig, har i flera dagar gått nu i mjukis, ofixat hår och lite smink. Det känns konstigt, men jag har verkligen inte orkat fixa mig när jag ändå bara hänger på internatet. Idag blir det dock fixa fixa!

Det dumma är bara att på schemat stod det att vi inte skulle ha några lektioner, så jag var nöjd och glad med det. Gick dock ändå upp till gudstjänsten eftersom det va TL3:orna som skulle ha hand om den. När jag kommer in i matsalen så ser ja att ALLA från min klass finns där inne "det va konstigt" tänkte jag "att alla är här, t.o.m hon från Borås, när vi nu inte har några lektioner" jag börjar i mitt stilla sinne inse att vi visst har haft lektioner idag och att jag IGEN försovit mig. Usch vad jobbigt det var. Andakten däremot va jättebra! Nu blir det lite tight att hinna fixa sig (gick till gudstjänsten i mjukis och nattlinne) eftersom vi har lektion till tolv, mat halv ett och sen ska vi åka med fem i två bussen. Usch jobbigt jobbigt.

Ha en bra dag
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback