Torsdag

Haha nu när jag skulle städa mitt rum och ta ut disken, hade jag 10 muggar, tre platta tallrikar och 2 djupa, samt some bestik. Jag är som sagt sämst på hela internatet på att diska tror jag minsann :P

Sen damsög jag på mitt rum, det kändes också bra eftersom jag verkligen behövde göra det och fixade iordning det. Ska bara bädda sängen med och kolla om jag kan hitta en dammvippa så ja kan damma lite. Gårdagens mat ska också skrivas ner

*Sallad
*vatten
*Frukjuice x 2
*Godis (köpte en hel påse men åt inte alls mycket, va helt enkelt inte sugen igår
*6 mackor med jordnötsmör (haha det är helt otroligt, men det va nog för att jag inte åt någon lunch eller middag, åt dock inte alla sex på en gång
*En tallrik afil
*Nudlar ( det va det sista jag åt innan jag gick och la mig, blev så hemskt sugen på det

Kommentarer
Postat av: gabriel

haha det låter som när jag bär ut disk från mitt rum :P

2008-10-24 @ 07:54:12
Postat av: Miaka

haha, det är nog lätt att det blir så, det dumma är ju att det bara är jag som är så dåligt på de, dom andra är jättebra på att ta hand om sin disk :P

2008-10-24 @ 13:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback