God natt :*

hej och hå^^
Nu ska jag sova, är trött trött trött, men nöjd för att jag fick klart min del av redovisningen i alla fall. övade lite på den och det tog typ fem min eller nåt, boder kunna dra ut på det så att det blir sex sen^^
Var ute och fotade lite med madde innan men det blev inag superbilder, det va kallt och blåste och va för dåligt ljus, ska dock kolla igenom ifall det blev någon man kan lägga upp^^ men åh vad jag älskar att stå framför kameran, ja fullkommligt stormtrivs, så länge ja inte känner mig generad inför fotografen kan ja hålla på hur länge som helst egentligen.

Fick kort på Påven idag föresten :P stilig man haha. Tänkte av någon outgrundlig anledning på Ammi när jag såg honom, är inte det lustigt, att ja tänker på ammi när ja ser gamla gubbar^^ Man kan ju undra vad hon har gjort för intryck på mig. Det känns underbart att jag kommer få träffa henne redan NÄSTA VECKA! Woho, då blir det Gbg och leka och mys och sånt!

nej vänner nu ska ja kolla bilderna och sen sova
Natti
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback