idag

Hej vänner!
har precis varit ute och njutit av solen, med en piggelin och lillmaddis! nu ska vi laga lite mat och sen sks vi till Tilda och fixas oss! har fortfarande liiite panik över vilken klänning, men det blir nog den prickiga. Mitt hår blev ja heller inte så nöjd med, jobbigt jobbigt, känns ovant att ha det lockigt, plus att det inte blev bra lockigt liksom. men men, ingen kommer tänka på det tror ja...


Alltså jag älskar den här klänningen


Men det blir nog den här, så kan jag ha den andra på grape festivalen istället^^ måste ju ha kläder då med liksom!

la i lite svarat slingor. det känns rätt bra!

Puss på er! ha en underbar kväll!
:*

Kommentarer
Postat av: mitsukai

håret blev jättefint <3



Måste köpa nytt löshår btw, någon bra affär du kan tipsa om? Mitt förra blev bara trassel direkt

Postat av: hemlig beundrare

okej, du bekräftar bara vad alla redan vet. du är grymt het!

2009-04-04 @ 00:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback