LYCKA!!!!!!!!!!!!

åh, konserten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den va hur bra som helst, det va mer än en konsert, de va en show, hon och hennes bloody crumpets bjöd så mycket på sig själva!!! det var helt otroligt! Detta är det bästa jag någonsin sett live, det slår allt! Jag ville aldrig att det skulle ta slut. Jag är helt överväldigad! scenen va hur snygg som helst, hon va skitsnygg och de andra tjejerna med, blev nästan lite kär i dom, särskilt den ena av bloody crumpets tjejerna, Veronica, hon va helt otrolig! Haha blev nästan kysst av henne, de skulle ta up en tjej på scenen som aldrig hade blivit kysst av en tjej :P haha, Evelina fick gå up och det unnade ja henne verkligen, men Veronica sa att ja skulle få en kyss senare efter selningen och att hon blev lite kär i mig. Sen hade ja ögonkontakt med den underbara piraten Capten Maggots och Emilie, höll Emilies hand, hjälpte till att bära Capten Maggots och åh vilken show det va!!!

Rent musikaliskt var det så bra. Alla låtar var bra, bäst va 4 o clock som de inledde med och Opheliac tycker ja, men annars tycker jag verkligen att alla låtar va underbara live. Hon spelade en hel del fiol och piano och hon är ju så begåvad! Publiken fick också vara med ganska mycket, sjunga och sånt. De var verkligen med om ni förstår hur ja menar, de var liksom inte bara där för oss och det va härligt, kändes verkligen som att vi var viktiga för dom! Det var ganska mycket circus känsla över det hela, blandat med lite cabaret nästan tycker jag. stora fjädersolfjädrar i rosa, korsetter i olika färger, paljetter, glitter i mängder, en av tjejerna Ambrella (eller hur det stavades) var väldigt vig, dansade balett för och och Countessa traptesdansade mitt i publikhavet. det va hur vackert som helst. Sitter i Evelinas säng nu och vi lyssnar på Emilie och jag är lycklig lycklig lycklig!!! Det här va en av de bästa kvällarna i mitt liv. Bilder och filmer kommer senare! Nu ska vi sova!

Natti
:*

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Roligt att konserten var lyckad! :-)

Kommer du till Sticky Fingers och Woven Hands konsert nästa vecka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback