natti

Ligger i min säng nu... Idag har det gått ganska bra, har haft fullt upp hela tiden, knappt vart ensam alls så jag har inte tänkt så mycket. Visste det dyker upp tankar och bilder i huvudet lite hela tiden och idag på stan tyckte jag att jag såg dig överallt. Det är ju just det här med borta för evigt som man inte fixar. Tänker så mycket på familjen, på Maria och Micael...Inga föräldrar ska behöva gå igenom det här. Idag pratade jag lite med både John och Bruno, de visste bägge vilka han var. Åh vad tungt det är. Ska försöka prata lite med John i veckan, om just det här hur jag ska hantera mian känlor, hur jag ska kunna släppa ut dem när de fastnar liksom.

Imorn vet jag inte riktigt vad som händer. Ska försöka plugga en del hade jag tänkt och kanske försöka ta tag i vilka dikter jag ska läsa på lördag.


Jag ska bära en del av dig i mitt hjärta
nära nära
alltid alltid
Du ska alltid finnas kvar
(så länge jag får vara med, så ska du också var det
det är så det ska va - Emil jensen, det är så mycket av hans texter som hjälper mig just nu)

Nu får ni sova så gott mina vänner
:*

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Gott att se att du har haft en någorlunda dag mitt i det jobbiga. Jag hoppas det blir bra för dig.

Du kommer inte på U-Ch i morgon då, antar jag? Du nämnde något om det sist...

Postat av: Anonym

Hans låtar hjälper mig med nu. Så skönt att någon redan har orden så det är bara att stämma in.

2009-04-20 @ 21:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback