njuter av solen

åh vad livet är härligt just nu! Ligger ute på en filt med mina älskade vänner! efter att ha bakat en dubbel satts chokladbollar gav vi oss ut för en liten picnic. och nu har vi lgat här någon timma. åh vad jag älskar våren. önskar bara det fanns lite mer blommor. ute, men annars är det jättevackert. det blåser lote men det götr inte så mycket eftersom det är ganska ljuma vindar! grabbarna ar dragit av sig tröjorna för att bli lite buna medans vi tjejer ligger under filtar för att inte frysa.  :P madde har fått dille på att skicka mms och spelar in diverse skumma meddelanden som hon skickar till allt och alla! och jag jag bara njuter av att få ligga här och njuta av solen!



Mys mys

mys mys

mys mys

Hej jag heter Cissi^^

Njut av den här dagen nu vänner!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh vad jag vill ha barmark när jag ser dina bilder, här uppe får man ju nöja sig med att nästan alla vägar är bara, iaf dom större asfalterade...

Postat av: Micke Picke

hej hej cissi ^^

2009-04-02 @ 18:18:51
Postat av: mitsukai

Jag njöt som bara den kan jag säga =)



Och nej, mina skor är himlen personifierad =D

2009-04-02 @ 23:20:15
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Madde

Ahhhw vad söt du är Cissi:)

2009-04-08 @ 19:01:09
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback