Opheliac

Har haft en väldigt trevlig eftermiddag, har hunnit med att både dregga över ginas kläder, idag igen, och köpa brun hårfärg. har egentligen inte bestämt mig för hur jag ska göra. mitt röda liv passerar i revy framför ögonen på mig och det känns svårt att färga det, samtidigt som jag hela tiden tänker på hur det kul det vore att färga det brunt liksom. just nu är ja så trött på den här färgen. GHA!

Nu ska jag plugga. på riktigt. resten va kvällen. vi har redovisning imorn (eller egentligen hade vi det idag, men ja vi va ju inte där, så vi får hoppas att det går bra ändå) Åh köpte föresten en übersöt solhatt innan i svart med vita detaljer. Jag är inget jättefan av huvudbonader på mig själv egentligen men den här kunde jag bara inte motstå och ett linne som ja ska ha på konserten imron! jag ska skriva "drink me" på mitt och Karino ska skriva "eat me" återknytet till Alice i underlandet^^ jag äör hur pepp som helst på konserten just nu! det ska bli så himla kul!


Gha är hon inte stört snygg? hon är så snygg att jag bestämmer mig för att aldrig färga håret!

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Fattar inte hur hon kan se så olik ut på bild O.o

Det där liknar ju inte alls.. scaaaary shit =O

Postat av: miaka

nej men det går ju att photoshopa och ta i olika vinklar osv. stört snyggt är det i alla fall!

2009-04-27 @ 12:38:02
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback