Pepp!!!!

Hej!
Nu ska ja sova snart, vill orka med hela morgondagen! Alltså ja är så pepp nu så det inte är sant läste en recension på en blogg innan och det verkar som om hon bjuder på världens show! åh det kommer bli så himla kul verkligen! ja ser verkligen fram emot det! Ja kommer vara inne i Gbg runt fem och vara på musikens hus runt halv sex så det blir bara en två, två och halv timmas köning. inte alls farligt, ja hade gärna stått längre, men men, så kan det vara!

Redovisningen innan idag gick jättebra, vi fick högsta betyg, det trodde ja verkligen inte. Men Karin verkade nöjd så. nu är etik och moral kursen slut, det känns verkligen tråkigt. Det har nästan vart den bästa kursen av alla. hade helst haft den året ut. det är verkligen något ja skulle kunna läsa i framtiden. Sen hade vi ju en sån himla bra lärare, en elouge till henne (eller hur det nu än stavas) Nu blir det kyrkohistoria nästa vecka pch det blir nog med kul! hoppas bara vi får en bra lärare!

Natti
:*

Jag vet inte riktigt vilken av dagarna jag ser mest fram emot. morgondagen med Emilie Autumn, dagen där efter dem Underoath eller utgången på lördag. Alla är unika på sitt sätt. Att få se Emilie Autumn är något jag velat göra länge, efter att en vän visade mig henne för någr år sen klättrade hon snabbt upp på min "idol"-lista för att hamna bland de absolut bästa jag någonsin hört. Att få se henne kommer bli underbart tillsammans med några tjejer jag tycker riktigt mycket om
Att få se underoath, det är ju egentligen inte min musik alls, inte ens ett band jag lyssnat på, men att få insupa Gbg tillsammans med min älsklingsmadde och hennes vänner och sen få bli ett med publiken det kommer bli härlgt. Det kommer bli ett riktigt underbart gäng som ser dom så det ser ja fram emot
Lördagen med Mathilda kommer bli suverän, vi har alltid kul ihop och det är vi som gör alla galna spontanplanerade resor nu förtiden så jag är hundra på att vi kommer få en toppenkväll!
Tänk att vissa veckor har så mycket att ge! Pang! och så fick ja två konserter och en speciell utgång! det kommer bli AWSOME
Nej nu ska jag återgå till
The Cain saga har bara läst Godchild innan och det är ju min absoluta favorit manga så jag ser verkligen fram emot att läsa hennes tidigare berättelser om Kain, även om han inte verkar se riktigt likadan ut i de tidigare berättelserna. Men men, hon skirver bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback