Those were the days my friend

Åh Vickan hade hittar våra gamla profiler från en penpal sida som vi gick med i när vi va typ 16-17 år^^ det tar en tillbaka till den tiden då man fortfaranade var lite fjortis, men livet va glatt och härligt! fast det är det nu med! Älskar mitt liv!

synd att den är så liten...haha

Vixs profil

Tildas profill..så himla klockren, ni måste få se
 Hi there bitches and gays, I'm a cute girl looking for someone cool to write to. I'm really lazy but I'll do my best to write to anyone wanting to mail me... And anyone means anyone, girls, guys transvestites and plushies. Actually I'm kidding about the plushy thing. Start writing me now, please, I'm waiting :P Love to ya' all
det är ju inte en slump att det är just Tilda som skrivit just så :P

Puss på er

Kommentarer
Postat av: ChaRMIE

Meeeeen, VAD e det här?! Usch usch usc, jag kan bara inte minnas att jag faktiskt skrivit något så pinsamt i mitt liv.

2009-04-15 @ 23:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback