Tillbaka!

Tillbaka från passtagningen^^ hade världens otur då jag kom en precis efter en hel barnfamilj som med skulle fixa pass, satt säkert i en halvtimma och väntade. Ja ja, så är det väl när man har småbarn, allt tar tusen år längre. Men men, nytt sytem hade de så det gick rätt smididgt. kortet blev...helt okej tror jag, bättre än sist i alla fall. men inte det snyggaste precis. Såg ut som ja ahde ljusbrunt hår eller nåt, eftersom det är i svartvitt, men men det gör inte så mycket. Nu ska jag äta lite mat
Här är filmen från haket :P Hoppas ni förstår att jag inte är seriös med vloggandet. haha



hittade btw en skitsnygg outfit som jag gärna vill ha nästa helg. undrar bara om det är värt pengarna. hittade tre helt underbara klänningar med. Kommer nog köpa två av dem, just nu är jag hemskt förtjust i vitt! det passar så himla bra på våren och så gillar jag vitt till rött hår!

Laddade upp ett till klipp, från Team evangelisations läger i Vara^^ ja pratar engelska för att jag, som sagt, var med i det internationella teamet där vi pratade engelska:


ha det bäst
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback