update

Idag har verkligen varit en härlig dag. Efter lunchen gick vi in till stan i det härliga vårvädret, solen lyste och allt var vackert. Vi satt nere vid piren och åt glass och bara njöt av att allt var så härligt! Sen gick jag Tilda och Madde och shoppade, köpte bla en jättesöt svartprickig klänning, den kändes verkligen vårig! ska ta en bild på den nu i veckan! Sen blev det bio med Madde och det va  mys, verkligen. Bio är alltid härligt! verkligen!

Nu ligger jag i min säng, har inga lektioner imorn så ja ska verkligen bara försöka plugga imorn innnan hemgruppen, följer med till hemgruppen i vineyard imorn istället. Det blir nog mys men det känns lite tråkigt att missa u-church. kan ju inte komma nästa vecka heller :(


Här sitter vi vid piren (minus Stina som tog bilden )

Jossa och Jonas

Johannes, Jocke och Glytt

Den här bilden på Jonas och Jocke blev så härlig tycker jag!

Nej nu ska jag kolla på GA och ätalite kvällsmat!
Natti :*


Men du finns ändå med i tankarna, hela tiden på något sätt. Idag när vi gick där nere vid vattnet tänkte jag att du inte fick uppleva det fina vädret och att du aldrig mer skulle få njuta av solen igen. Inte känna hur underbart det är när våren kommer efter en jobbig vinter
En annan sak jag tänkte på idag var när du fyllde 18 tror jag, så hade jag beställt CDskivor med sonata arctica och gav dig i present på en ungdomssamling (det va mamma som påminde mig om det här, hade helt glömt av det) och du blev verkligen jätteglad men superförvånad! Men jag tyckte ju så himla mycket om det så för mig var det inte ett dugg konstigt att jag köpte de där skivorna, du gav mig så mycket mer än vad de där skivorna var värda egentligen. Åh om jag bara kunde få berätta för dig hur oerhört mycket du betytt för mig. saknar dig mer än ord kan beskriva, Lyssnar på gravenimage nu, minns inte om du tyckte mer om den låten än någon annan, men jag har alltid förknippat den med dig

Remember me, when I lit the fire.
To keep us warm.
On a cold winter morning.
Now I pass through the moment.
Can I still recognize a beautiful melody...




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad mysigt det ser ut ^^ Vad gör du i helgen/nästa vecka förresten? Vill att vi ska hitta på nåt snart :*

Postat av: Emelie

Så tänker jag också, alltid! Och då är det ändå andra våren efter allt hemskt som hände då. Solen lyser så vackert, men de kan inte se den på samma sätt som innan. Fast jag tror att de gör det, faktiskt. Man försvinner inte bara, eller hur? <3

2009-04-03 @ 08:19:01
URL: http://rockfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback