AkuRoku

Håhå, tråkigt nog missade jag u-church igår. Jag var så himla seg hela dagen ju så det blev inte av, MEN senare på kvällen åkte jag till Mikael på hans Akuroku fest! Det var väldigt mysigt! Snyggaste tårtan ever blev bakad och vi tittade på underworld och åt chips (eller tja Kevin och Mikael åt chips, eller ja Kevin åt chips snarare, aldrig sett nån äta så mycket chips på så kort tid) sen kelade vi med hans jättesöta katt och allt vara bara bra!

Idag blir det gbg med bästa Vickan och Ammi och sen som sagt filmkväll hos Josh! Det ska bli nice!


Här kommer lite bilder!


Galet fin tårta!

Kevin, Mikael och katten Gustav

Gustav och cake in progress

Folk^^

Mikael och Kevin

Frukost! Man var rejält trött på morgonen, jag höll på att somna på soffan osv

Aw, Mikael och Kevin <3

Och tja så här trött och skabbig var jag väl hemma i Borås när jag väntade på att mamma skulle hämta mig


Ha det fin nu :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback