Fix you

Åh man känner sig nästan som ne helt ny människa när man tagit ett långt härligt bad! Dessvärre är tandvärken värre än innan. Det är inte så kul. Det visade sig att pappa var kamera-sladd-tjuven (varför är jag inte förvånad?) Så här kommer ett gäng bilder!


Åkte ner till Gbg med Amster och Amanda^^

Sen blev det då Europe med Vickan, Josh, Magda, Per och Marjorie^^ Alltså jag är ju inget fan dirket eller så men det var ganska trevligt, hur mycket folk som helst, nice stämmning, kände igen en del av låtarna. Under final countdown var det ju självklart världens drag.  Sen åkte vi ju hem till Josh, tog tyvärr inga bilder på kvällen. Glömde helt av det.

Josua och Marjorie

Per blev helt plötsligt en hårdrockare. Det kändes lite konstigt.

Vickan var söt på morgonen hemma hos Joshi^^ Och så hade hon tröjan som jag så gärna med vill ha!

I väntan på bussen in till stan. Den klassiska titta-ner-posen

Väl hemma hos Kevin fick vi som sagt muffins^^ Vixs och Kev sitter och nerdar över WoW...fast det var mysigt att sitta och lyssna på dem faktiskt.

Fika!

Mys! Jag såg helt drogad ut så mitt ansikte ville helt inte vara med på bilden^^

Sen kom hon...min lycka...Hon dom kallar Charmy!!!!!!!

Så söta så^^

Vi tre liksom!

Eden, Lina, Kevin och Mikael

Avslutar med den här söta bilden! Som ni förstår så har jag haft det väldigt bra!

Hoppas pappi kommer hem snart nu så jag kan baka chokladbollar. Vi hade varken kaffe eller pärlsocker. Passade på att beställa choklad och naturchips med till min hemma-slapp-fet-dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback