Kryckor och afakillar och mys och sånt

Nu är jag hemma igen och uppstigen ur ett långt mysigt bad! Är så trött orkar inte skriva så mycket men jag har haft det toppen verkligen. En av höjdpunkterna från igår

Ammi köpte en krycka för två cigg, under resten av kvällen låtsades vi att hon var en ganska bitter höjdhopperska som skadat benet, jag var hennes kompis som lagt av med höjdhopp för att jag inte pallade trycket och nu liksom levde bara för att heja på Ammi och stötta henne. Haha det var askul^^

Nu lagar jag tagiatele och köttbullar (bryter min långa vana av att göra sallad varje dag) och så tänkte jag titta på family guy

Talk to you later
:*

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ni är så fullt normala, du och Ammi!

2009-08-11 @ 00:44:23
Postat av: Ammi

HAHHAHAHAHA, jag skrattar fortfarande när jag tänker på kryckan! Låt oss sno en till sådan ikväll :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback