Lycka!

Hej! Här sitter jag och sugen på choklad! Har haft grymt fina dagar! Igår var det Europe med lite folk från u-church, det var mysigt, sen åkte jag och Vickan hem till Josh och tittade på film, satte uppe till kvart över fyra sen innan vi slocknade. Joshi åkte vääääldigt tidigt på morgonen eftersom han skulle ner till Karlskrona och tävla så när jag och Vickan gick upp runt tio hade han redan åkt men då hade Laila (hans mamma) dukat upp världens härligaste frukost! Dom är så himla härliga! Så vi åt och var nöjda! Sen åkte vi hem till Kevin, vars mamma var jättegullig och bakade muffin till oss, Vixs och Kevin satt givetvis och pratade om wow hela tiden, sen kom äntligen Tilda, åh vad lycklig jag var då! Att äntligen få träffa henne. Hon va skitsnygg som alltid, hade klippt håret och hade lugg och såg asfin ut :*  Så vi hängde och snackade och Kev spelade wow (haha) och sen åkte vi ner på stan och åt på McDonalds och min mobil strulade hela dagen, fattar inte att batteriet kan vara så dåligt, den dör hela tiden. Sen gick vi över till operan för där skulle de byggt upp en 1700-tals by. Det stämde ju inte riktigt kan jag säga, det var verkligen en besvikelse, men vi var inne lite på museet där och sen när vi skulle gå tillbaka till nordstan var det en tant som typ när hon såg typ belv helt till sig och började säga att vi var så fantastiskt vackra och att hon var ledsen att hon inte hade sin kamera mied sig och hon var jättetrevlig!

Hemskt tråkigt bara att missa Pilgrims fest. Dumma jobb säger jag bara! Ska ladda upp lite bilder men jag hittar inte sladden någonstan. Det är lite jobbigt. Hoppas ni har en fin kväll
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback