Mys!

Åh ni anar inte vilken otroligt mysig eftermiddag jag hade med Ammi! Kom bla över en jättefin svart klänning på rean. Sen låg vi ute i parken och drack cola och bara pratade, det var så otroligt mysigt och solen var lagom varm och åh vad jag har saknat att bara vara med Ammi liksom. Bara ligga och prata! Vi bestämde att det blir gbg imorn med! Woho! Jag är pepp, det ska verkligen bli mysigt! kanske blir det synth Ammi och Cissi i lack? Vem vet? Det var galet länge sen i alla fall. Tyvärr är det ju inte monochrome och det hinner det inte bli innan hon flyttar ens. Men men, vi ska nog ha det toppen hos henne med! Ja ska bara städa klart imorn sen åker jag ner till henne så ska vi fixa oss och blanda goda goda jordgubbsdrinkar och sånt!

Sen nu på kvällen har jag tvättat och diskat och tvättat håret och lagt i lite mer färg! Tänkte städa så mycket som möjligt med den men nu har jag laddat upp med family guy och chips! Mys!


22:43: Hm jag har fortfarande inte börjat städa. Det känns mindre bra nu måste jag verkligen ta tag i detta. Måste vara inne i stan halv två idag så jag hinner inte städa imorn. Jobbigt jobbigt. Det betyder att jag behöver ta typ allt idag. Kanske kan städa lite på söndag med. När familjen kommer hem måste det i alla fall vara städat. Ja har i alla fall rullat upp håret på spolar imorn, tänker inte köra helt på lockar utan mer lite tupperat och lite lockar här och där i topparna. Hoppas det blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback