No time so sleep

Klockan är lite över sju på morgonen och jag har vaknat och kan inte riktigt somna om. Det är den 23 augusti och min bror fyller 18. Så stor han har blivit, jag ser ju honom som lite liksom, trots att han är runt 190 cm och folk tror att jag är hans lillasyster så upplever jag honom som mindre än mig och nu är han 18. Två år sen jag fyllde 18, känns som att det var igår typ. Hur kan två år gå så fort. Det var ju nyss jag började trean. Kommer ihåg det väldigt väl. Kan inte fatta att det är han som tar studenten nu till våren liksom.

Så idag blir det lite kalas här hemma, kylen är fullpropad med rostbiff, potatissallad, frukt, cider, tårta och annat gott inför festen. Jag städade mitt rum ganska ordentligt igår så det var fint redan då, eftersom vi skulle ha folk här. Det var faktiskt inte så stökigt då, en extra madrass på golvet, lite kläder som hängde på stolarna, annars tycker jag att jag hållt det ganska snyggt. Ska försöka fortsätta med det.

Får se lite vad som händer i veckan, det blir hikari-kai, u-church och jobb i alla fall. Sen till helgen har Emelie sin 20 års fest, nu är jag lite orolig att det krockar med pappa. Han fyller 50 på måndag (inte denna utan nästa) så det är väl ganska troligt att vi firar just på lördagen, måste kolla upp det så jag kan prata med Emme så fort som möjligt i så fall. Vet inte riktigt vad jag ska köpa, både han och mamma är sämst på att säga vad de önskar sig. Får gå ihop med Gustav och Samuel och köpa något fint!  

Ja ja, ska väl försöka somna om, har inte alls sovit många timmar och det är en lång dag idag.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, du får hälsa honom grattis :D Hoppas hans dag blir fin!

Postat av: Amster

Min söta lilla korvmaskin. Jag SAKNAR dig, kan inte du börja här ? vi skulle ha så mysigt, jaaaaa

2009-08-24 @ 23:47:44
URL: http://jagochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback