Spelkväll

Jag har verkligen haft en jättetrevlig kväll med vännerna, en hel del spelande med spel som Rayman, Mario Party (som jag och Kevin vann på) Melee, Brawl och Guitar Hero! Sen blev det en hel del snack, family guy och chipsätande! Tyvärr fick vi ju inte igång vårat wii trots att det precis varit inne på lagning men Vickan tog med sig sitt plus en massa spel så det löste sig bra ändå! Åh vad jag ser fram emot nästa lilla spelkväll^^ Det är ju så himla mysigt att sitta inne ibland med, med vänner och så!

Senare på kvällen kom även Friedners så Johanna och Joseph joinade gruppen, ju fler desto roligare som man brukar säga!

Tog lite fler bilder under kvällen och spelade in en liten film, nu när jag äntligen har kamera igen kan jag ju ta upp det här med kortfilms filmandet! Tycker det är ganska roligt att dokumentera dagar och små händelser och sånt. Det är så roligt att titta på senare!




Lite folk som spelar!

Samuel, Kevin och Vickan, här spelas det Rayman!

Lite senare på kvällen joinade vi mammas och pappas kräftskiva en liten stund!

Kommentarer
Postat av: Jin

när óch hur var detta? ;_;

jag missar jätte mkt nu för att jag är fast i hindås och ingen hälsar på mig ;_;

2009-08-23 @ 03:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback