The "I forgot my bra day"

Hade det hur trevligt som helst igår på U-church, blev dock väldigt stressigt när jag skulle åka ner till bussen, glömde både kamera och lite andra småsaker, värre var det när vi satt i bilen ner och jag kommer på att jag inte har någon bh på mig, så himla pinsamt, mamma försökte trösta mig och började säga "Men du, det gör kanske inte så mycket, du har ju inte...." sen avbröt hon sig, tack mamma för den, sju år av tonårsångest rakt i ansiketet :P Anyway så kände jag mig verkligen obekväm eftersom jag hade en ganska tight tshirt som även hade en tendens att åka upp och visa en glimt av magen, vilket jag hatar hatar hatar när tröjor gör. I alla fall, efter ett par lugnade ord från Charmy som även hon skulle med på u-church och noga framlagt hår kände jag mig ganska nöjd ändå, är rätt säker på att det faktiskt inte syntes. Men men, jag ska vara lite nogrannare i framtiden innan jag går hemifrån!

Kvällen spenderades sen hos Marjorie och hennes übersöta katt Amadeus, väldigt livlig lite katt, en sköldpadda fanns det mad faktiskt och lite fiskar. Vi åt kakor (massa, M hade både köpt OCH bakat, inte dåligt) sen disskuterade vi hykleri i kyrkan, ett av mina absoluta favorit ämnen faktiskt och sen hade vi det bara bra och njöt av varandras sällskap. Lite tråkigt att Varken Varg, Johannes eller lille Jesper var med. Utan Varg blir alltid diskussionerna lite tråkigare eftersom det nästan alltid är han som sätter sig emot och inte håller med oss andra och på så sätt skapar en mer genomtänkt diskussion, men men, vi hade det väldigt trevligt ändå!

Eftersom jag inte hade med mig någon kamera har jag inga bilder men jag snodde den här från Marjories facebook:

Jag och söta Amadeus (och lite av Pers ansikte)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hahaha, det är så jobbigt att glömma ta på sig BH! Glömde också det en gång, kom på det efter kanske en timma i skolan, hahah. Fick låna en hood av Naida och gömma mig ;P Inte för att det märks när man inte har big boobs kanske, men känslan, haha >.< Stackars oss

Postat av: Jonas

Stackars liten! Men det gick ju tydligen ändå :)

2009-08-28 @ 17:13:50
Postat av: Cissi

Haha ja det gick ju bra ändå :P



Ja alltså man känner ju sig så himla obekväm ju... Härligt att du fick låna en tröja av Naida, jag hade ju inte riktigt samma tur :P

2009-08-30 @ 01:58:20
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Jesper

LILLA!!! Du ska allt få för lilla... Angående BH incidenten, nästa gång du glömmer så kan du låna min ;)

2009-09-04 @ 01:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback