Trött

Åh vad trött jag är! Kunde verkligen inte somna igår, låg och vände och vred på mig hur länge som helst. Nu har jag jätteont i halsen. Jobbigt, får bli att ta med en varm tröja tror jag. Ska möta Ammi halv två på stan som sagt och sen blir till att fixa sig lite hemma hos henne. Ska bara dammsuga lite nu, haha det ligger typ hur mycket krossade rosenbland på golvet som helst.  Nu ligger jag kvar i sängen och lyssnar på thermostatic och känner mig hur nostalgisk som helst. Älskar den här låten.  Nej nu måste jag gå upp och duscha och så!

Ha det fint
:*


11:40 Så nu har jag tagit en grymt lång dusch och nu sitter jag här med frukost, äpple, vindruvor, youghurt och apelsinjuice is the shit, saknar dock min filafelfia ost. Ska köpa en imorgon tror jag^^ Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig idag. Funderar på min vita klänning från gina, med svarta detaljer som ja köpte inför Vara-resan som jag sen bytte om ifrån för att min strumpbyxor åkte ner hela tide. Haha galet var det, jag bytte om i ett sån där "hus" på en lekplats. Mathilda höll vakt. Sen åkte vi linbana^^ Vilken kul dag det var egentligen! I alla fall så kanske jag har den idag, har inte haft den sen dess eftersom ja inte riktigt haft något tillfälle men den är jättefin.  behöver nog bara strykas först.

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Jag har haft halsont i nästan 2 veckor nu. Har en vacker hes stämma och det låter som jag druckit för mycket whiskey. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback