Tröttis

Åh jag är så trött men skulle väl egentligen kunna säga en miljon saker om NärCon. som att det var asbra till exempel. Att jag hade det riktigt kul, ja skulle kunna berätta om hur kul jag har haft det och vad jag har gjort, och så men hjälp va trött jag är. orkar inte riktigt det nu. får göra det sen.

Okej precis när ja höll på att skriva detta ringde macke och berättade att det hade kört sig med sin sovplats i Borås så han sover här i stället.

Haha nu var det ett bra tag sen jag skrev ovanstående rad. Vad seg jag är på att skriva klart det här idag! Vi har haft det jättetrevligt ikväll, ätit kvällsmat, pratat (nästan somnat) tittat på film, och nu har vi halvt om halvt satt på Skönheten och Odjuret halvt om halvt satt på Super smash bros. Mysigt värre! Men nu är jag galet trött. Ska snart sova hade ja tänkt, går upp ganska tidigt i morgon ändå nu när Mackes buss går runt ett  och så! Sen blir det bara vila hela dagen, med typ någon mysig film och sånt!

Nu orkar jag verkligen skriva mer
talk to you later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback