Varg är hur snäll som helst!

Jag har haft en väldigt fin dag! Började med att jag fick gå en timma tidigare från jobbet för det fanns absolut inget att göra. Så jag gick hem i värmen, jag lovar jag dröp av svett när jag kom hem, det var mindre kul, skyndade mig in i duschen och fixade mig för att hinna ner till kvart över tre bussen till Gbg, missade den med en halv minut. Det var så himla typiskt, kom in med bussen till centralen precis lagom för att se den gå. Men som tur var gick det ett tåg bara en tio minuter senare så det gjorde inte så mycket. Jag och Tilda hade bestämt oss för att uttnytta mitt lindexkort till max, vi plockade på oss en hel hög med kläder och prövade och valde och kom till slut fram till några fina saker för runt en tusenlapp. Det vara bara det att när vi skulle betala så hade mitt lindexkort dött helt, det gick inte att betala med, det var helt slut. Kändes lite dumt så där och tråkigt eftersom jag hade tänkt ha den där kjolen nu i helgen men men. Så kan det vara. Dey var lite tråkigt faktiskt. Sen kom Kevin ner och sa hej och vi åt en cheesburgare och sen åkte jag och Tilda till u-church. Det var jättemysigt att äntligen vara tillbaka på vårat vanliga fik Blue mountain som har haft sommarstängt ett tag nu. De hade bytt ägare och de var väldigt trevliga, bjöd oss på kärleksmums och så. Tyvärr lyckade jag och Mathilda inte betala och det kändes lite dumt nu när de hade varit så snälla. Skämdes ganska mycket över det, ska absolut göra det nästa gång vi åker dit.

Sen gick vi till haket och det var mysigt där med så klart, hade inte vart där på ett bra tag så det kändes nästan lite nostalgiskt. Jag är ju så förtjust i det stället. Tilda och jag hade extremt lite pengar (tre kronor på kontot är ju inte så mycket precis) men vi lyckades skramla ihop så vi skulle kunna köpa varsin cola light, när Varg helt plötsligt tar fram en hundralapp lite så där snällt och insiterar på att bjuda oss på något "godare än cola". Åh han är ju så himla snäll och beskyddande och omhändertagande på något sätt. Jag är så glad att jag fått lära känna honom.

Sen fick jag åka med mammi och pappi hem som hade varit i stan över dagen och nu ligger jag här min säng. Dags att sova, ska ju upp och jobba i morgon.

Lite bilder från kvällen:


Röda rummer, som vi alltid sitter i, inne på fiket

Majorie^^ En av våra nyaste i gänget^^

Johannes, Per och Magda och sen lille Varg

Lite av Charmy, Magda och Marjorie

Jag. Väldigt förtjust i den här klänningen som jag fick från Kevins syster^^

Så mysigt att få träffa min lilla favorit bartender med! Som vanligt spexade han till oss och gjorde vår cider lite mer spexig!

Mannen <3

Vi satt ute och hade det mysigt

Här kommer även de få bilder jag hann ta från Ammis middag innan min kamera dog:

Sandra! Var fruktansvärt snygg och det var så trevligt att se henne igen

Vi satt och målade naglarna lite innan de andra kom

Per!


Sov så gott nu! Natti :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah, "fruktansvärt snygg".. Jaså, det säger du.. :'D

Jag tycker att du var mycket mer tjusigare, Cissi. Och det var så himla kul att träffa dig också! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback