26 december

Ni anar inte hur mycket folk det var på McDonalds idag? Så fruktansvärt mycket. Galet stressigt. Under långa perioder var det folk ner till dörren. Och det va en tjej som uppebart hade anorexia som handlade av mig. Det var så sorgligt, hennes kropp och ansikte såg helt utmärglat (hur stavas det?) ut och hon hade en stor tshirt, säkert för att dölja sin "stora" kropp, hon beställde en mcfish utan sås, vatten och morötter. Det är okej att vara hälsosam men när man hoppar såsen och tar det mest fettsnåla vi har och ser ut så som hon gjorde då blir ja rädd. Men ja kunde ju inte neka henen att handla. Man ville bara ta tag i henne och ruska om henne och ge henne cheeseburagre och stor pommes och massa cheddar dip:(

Nu har jag precis stoppat in mina horn till min Lucy cosplay i ugnen. Tror jag ska cosplaya henne på Conversuscon (som ja helt spontant ska åka på) lite tight med tid men om ja andänder den här outfiten borde det gå

Ska ta och titta efter linne och gröna shorts på rean nu i dagarna!

Så spg dom ut innan jag stoppade in dom! Har fäst på spännen som används när man fäster hårförlängning! Hoppas det funkar, annars får man dra loss! Hm kanske måste köpa vit färg eller nåt och måla på? Eller så har ja dom bara som dom är!

Bilder och uppdatering från jul kommer snart, promise promise, hade en jättemysig jul och är supernöjd med mina presenter!

Kommentarer
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Fett Nice!! Lucy är grymmast!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback