Snart jul!

Hej vänner, känns som att jag har massa att skriva om men är så trött just nu. Idag fyllde min älskade lillebror 16 år! Stor kille nu! Vi hade det jättemysigt här hemma. Jag var dock borta några timmar och jobbade. Kommer in flock i mängder i vågor, ena stunden fullt med folk andra helt tomt.
Pappa filmade mig när jag baakde pepparkakor häromdagen. Verkar det lagom kaotiskt?

Och så måste jag bara uppdatera sista frågen från förra inlägget
32. De bästa nya människorna du träffade?
ALLA FRÅN U-CHURCH!!! Glömde mer eller mindre av att det var i år jag började. Så alla från u-church känn er träffade <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha, vad sött! ^^ Har du tagit hål i öronen förresten? Fint med örhängena och det håret, ih.

2009-12-22 @ 15:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback