Julen

Mjau! Jag har verkligen haft en jättemysig jul! Julafton spenderades precis som alltid hemma med familjen.


Gustav och jag vid julbordet

Jag och bröderna

Fin bild på nyklippta Gustav

Bild på lite klappar

Lite saker jag fick, bla en ny locktång, en lite bredare, har velat ha det jättelänge men inte haft pengarna att lägga på det, den här var superbra och ger mjuka stora vågor/lockar!

Men det här var ändå bästa presenten, privatlektion på make up store inkl. smink. Jag som verkligen behöver ny foundation och puder, ska pröva MAC, verkar ju vara typ bäst i världen enligt alla!

Och en del pengar med, skönt, behövdes verkligen! Har precis klickat hem lite nytt löshår, ska bli skönt med 60 cm igen. Har saknat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback