Merry Christmas <3

Några julkort från mig till er!

Har hört att kattöron är grejen i år, så det gäller ju att haka på trenden :P
Anyway vet att kattöron på det här sättet är tabu inom lolita (men att AP designat öronmuffar i form av kaninöron är det ingen som höjer på ögonbrynen över, för det är ju Aaaaaaangelic pretty som gjort det, och där med är det okej?) och den här outfiten är inte menad som en loli-outfit utan som en juloutfit. Är oerhört glad att jag kunde ha klänningen till håret, trodde inte det skulle gå men det funkar ganska bra. Så pass bra att jag kan ha den. Åh den här klänningen känns så julig just nu. Jag stormtrivs i den!









Ha en riktigt mjauig jul <3

Kommentarer
Postat av: Luna

Åh, kattöronen är underbara! Jag tycker faktiskt att hela grejen med att kattöron skulle vara "förbjudna" inom lolita är hemskt överspelad... Så länge det är fint koordinerat är det okej! Jag gillar mina vitrosa, men jag vill ha ett par svarta i lite högre kvalité.. :P

Postat av: Cicci

AAH!! Du ser precis ut som Hazuki i Tsukuyomi Moon Phase :D (Fast med rött hår)

2009-12-25 @ 22:35:58
Postat av: soot

mjau :o stackars cissi som blir mobbad för sina fina öron :( jag tycker iaf du är jättesöt i dom. på slutet skulle du haft långt utlägg bara för att retas ^^ typ att jesus antagligen föddes på sommaren men att påven under 500-talet övertygade bl.a. engelska biskopar att blanda ihop jesu födelse med midvinterståndsfesten för att förenkla konverteringen av hedningarna och att denna tradition lever kvar än idag. BOOM! pwnd. stolt katt <3

2009-12-26 @ 12:46:38
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Cissi

Cicci: Aw tack så jättemycket, hon är ju så söt! Fel hårfärg bara!!



Soot: Mjau haha ja det hade ja ju kunnat säga, det hade vart lol på det.

2009-12-26 @ 18:20:29
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Vad söta bilder! Hoppas din jul var underbar ^^

2009-12-26 @ 21:14:28
Postat av: Charmy

Naaaaw, världens sötaste film. Vad du är gullig C!

2010-01-06 @ 20:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback