Vill ha lite julstämning

Ikväll ska jag träffa Amster! Woho! Vi ska ha glöggmys hos Per och sen ska vi gå ut! Ska bli underbart att träffa henne igen! Ska packa ihop mina sker tänkte jag, ska åka ner på stan en sväng och insupa lite julstämmning. För det får man faktiskt verkligen på nordstan, trots all jäkt och stress över att hitta de perfekta klapparna så njuter jag av att det är så mycket folk, av julpyntet och julsångerna som spelas, av de små spelemännen med dragspel som sitter utan för apoteket med tomteluva och spelar julsånger. Inte för att jag har några julklappar för att handla egentligen men det är mysigt oavsett. Tänkte dock hitta en present åt min lillebro som fyller år på måndag!

Är säker på att det är iskallt ute. Igår var det så kallt och blåsigt så jag trodde jag skulle blåsa bort när jag kom utanför dörren. På kvällen snöade det och idag ligger det lite snö kvar vid vägkanterna. Hoppas det håller i sig.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Haha blev inte så mycket glöggmys. Men MYS blev det utan glöggen ;) Tack för igår min älskade vän ! Och älskar min present <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback