Allt

 åh har inte skrivit sen i torsdags, har vart så himla intensivt! I torsdags var ja i gbg som sagt och träffade vännerna, det var jättemysigt. Isa kom ner en stund till haket och det va trevligt att träffa henne! Sen när ja åkte hem hade pappa somnat och ja fick sitta ett tag och vänta på honom, det va iskallt och ja frös som bara den. Helt plötsligt kommer det en liten tjej mot mig och säger "Cissi vart ska du" jag blir helt förbluffad eftersom jag är helt säker på att jag aldrig har sett henne innan. hon kommer fram tills hon står helt framför mig och jag är helt säker på jag aldrig har sett henne innan, jag bara tittar på henne, så säger hon jag är Joels flickvän. Ett tag är jag helt säker på att jag inte ens känner någon Joel tills det går upp för mig att det är Joel från McDonalds hon pratar om men frågan är hur hon vet vem jag är och hur hon könde igen mig i mörkret, i alla fall säger ja att ja ska hem och att min pappa är påväg, hon frågan om det är säkert och att hon hade kunnat köra mig annars. så himla fint. det finns hopp för mänskligheten, sen sa hon "jag vet vad din stil heter...mm..vänta lite Lolita, har du det fortfarande. ja känner en Japan, de är grymma" Sen går hon ganska snart efter det.
Visst blir man glad va sånt? att det finns såna männiksor som bryr sig, som pratar med folk de inte känner och erbjder dem skjuts hem för att det är så kallt. Jag blev jätteglad verkligen, och glad att hon kände igen mig med för den delen, jag visste ju typ bara att hon fanns. håhå.

Sen har ja vart hos Micke hela helgen och vi hade det trevligt, mys med sötaste katterna, filmer, finmiddag med levande ljus och finkläder, musik och långa samtal. Vi har det alltid trevligt när vi ses, Micke ha lov nu så vi ska passa på att ses någon gång mer. Åh sen har de ju fått världens sötaste katt, malte, (haha hur ska msn någonsin kunna kalla den Malte utan att tänka på the Malte liksom) men hur som helst så va den bedårande, en maine coon världens sötaste kattras enligt mig, påminner lite om lodjur, och äntligen äntligen äntligen har familjen Wigström fått en katt som är normal. som tycker om att kela tillskillnad från Conrad och Olle. så ja gick och bar på honom hela helgen. Sen kom han på hur kul det var att leka med goispapper, så så fort jag öppnade en godis så kom han flygande (vilken bar hörsel de har) han kunde va i ett annat rum men kom ändå skuttandes och bara väntade på att få slita pappret ifrån mig, vilket han lyckade med, har små rivsår över hela händerna nu :P Hade inte med mig kameran, så det blev inga bilder, ska kolla med micke om han tog några så kanske det kommer senare i veckan!

Sötset Conrad när han bara va en liten unge <3 bilden är från Augusti eller så kan jag tänka mig

Lilla lilla Malte <3 bild tagen från
Tobbes bilddagbok hade sån lust att lägga ner honom i väskan när det var dags att åka, haha min nya stora kärlek :P

Nej nu ska jag göra något vettigt (förutom att leta reda på the sims :P) Gurra är grinig för att han tycker jag haft datorn för länge (fast den är min) hoppas helgen vart strålande
:*

Kommentarer
Postat av: Miaka

aw saknar er med <3

2009-02-23 @ 00:26:07
Postat av: Isabelle

Hahaha nej, hur ska man någonsin kunna tänka på någon annan än Malte-Malte när man döper en katt till det? :P

Postat av: Miaka

haha nej ja vet... men nu var det ju inte ja som döpte honom, kändes jätteskumt att kalla honom det så det blev mest "lillen" eller "lillkatten" men åh va söt han va!

2009-02-23 @ 15:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback