Att glömma bh:n osv

Ni anar inte hur trött jag är!
Det blev Gbg med familjen after all, pappa knaprade ipren och vi åkte iväg, dock blev det så hastigt att jag glömde sätta på mig bh:n. Visst, det är ingen big deal, ja har ju en så pass liten byst att det för det mesta inte spelar någon roll ens om jag har bh eller inte, men det känns ju lite smått obekvämt att gå utan, särskillt om man har en tight tröja. De dagar jag bara går hemma går ja jämt utan bh, känns oerhört onödigt att sätta på sig det, men ute? Hur är det mer er övriga tjejer? Bh eller inte bh? Visst jag fattar väl att om man har väldigt stora bröst blir det väl rätt otympligt utan bh, den är ju bra på att hålla saker på plats, :P plus att är snyggare med bh än utan. Men vad har den annars för fördelar? vad tycker ni? Personligen tycker jag det är kul med snygga underkläder, inte för att någon annan än en själv ska se dem, men för att man känner sig så mycket snyggare, ironiskt nog. Men men...

Efter gbg drog jag ner till Poetry Slam-tävlingen, Matiss tävlade bland annat, (och vann, väl förtjänt) och det va hemskt kul att se honom, det var väldigt länge sedan nu. Sen jag kom hem har jag bara legat i mammas och pappas säng och halvt om halvt läst Gossip Girl, halvt om halvt slummrat till medan pappa läst min (nästan på eget initiativ) läst min Islam: beliefs and teaching för att hjälpa mig med tre helt störda frågor till min hemtenta. Gha vad frustrerad jag blir på Hans-Christian, varför kan han inte ha normala frågor, med svar som står i boken, de frågorna som vi fått finns inte med i boken och vi har heller inte tagit upp det så mycket på lektionerna. Men men, så kan det vara. Nej nu tror jag verkligen jag ska sova på riktigt. Så får vi se om det blir Bunkern imorn elle inte

Natti
:*

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag går sällan ut utan bh, skulle kännas, precis som du skriver, väldigt obekvämt, men jag använder hellre typ sportbh eller liknande istället för bygelbh, tycker inte om när bygeln kär in i huden eller åker upp och lägger sig på brösten

2009-02-13 @ 22:44:00
Postat av: Love_ff

Jag är också småbystad (heter det verkligen så förresten?) I alla fall, och jag går jämt utan bh, känns verkligen onödigt eftersom det känns som det inte spelar någon roll om man har det eller inte, det är mest när jag ska gå ut som jag gärna tar en bh med push up effekt, eller en med en fin spets som man kan ha under en topp som har djup urringning i ärmarna så att man ser spetsen!

2009-02-13 @ 22:53:46
Postat av: sushi_girl

Bh! Alla kategorier, jag avskyr tjejer som går runt utan bh och visar bröstvårtorna, det är smaklöst, kommer alltid vara smaklöst

2009-02-13 @ 23:11:59
Postat av: Anonym

Som kille tycker jag det kan vara lite sexigt om en tjej inte har bh, men då måste det vara en tjej med små bröst, annars ser det nästan lite äckligt ut

2009-02-13 @ 23:25:45
Postat av: Anonym

Jag tänker att det typ bara är feminister som inte använder bh? eller? Känns det inte lite konstigt att inte använda bh? Jag ser inga nackdelar alls, bara fördelar!

2009-02-14 @ 00:31:34
Postat av: Isabelle

Hahaha, jag glömde ta på mig BH en gång när jag gick i högstadiet.. Var tvungen att åka hem och ta på mig en, kändes helt fel :p Haha och som du vet har jag ju inga bröst att tala om

2009-02-14 @ 01:47:49
Postat av: Mitsukai

Haha för mig spelar det ingen roll, har man fasta boobies är det ju bara snyggt om man ser konturerna genom tröjan =D

Postat av: Miaka

Viktoria:

haha lilla vixs, det visste jag inte om dig, när började du köra på sportbh :P

2009-02-14 @ 12:07:44
Postat av: Miaka

Love_ff

hm jag tror det heter så i alla fall. Men men, nej jag förstår vad du menar, men personligen tycker jag att det ändå känns bättre när man är ute bland folk att ha bh. Åh jag vet vad du menar, jag tycker med det är skitsnyggt om man har en fin spetsbh som syns där, blir som en extra assecoar

2009-02-14 @ 12:10:50
Postat av: Miaka

sushi_girl:

hm, det är väl inte alltid smaklöst? beror helt på vad det är för tjej, vad det är för kläder, vad det är för bröst. tycker tex om en gamling med hängbröst skulle gå utan bh, då skulle det kännas smaklöst, eller vem som helst med hängbröst tror jag...

2009-02-14 @ 12:12:20
Postat av: Miaka

anonym 1:

tja det kanske du har rätt i... beror väl dock på vart gränsn för små bröst går...

2009-02-14 @ 12:14:04
Postat av: Miaka

anonym 2

nej idag tror jag verkligen inte det bara är feminister som inte använder bh, det kanske var så på 70-talet men inte idag. och jag tycker nog som du att fördelarna är fler än nackdelarna med bh :P

2009-02-14 @ 12:15:50
Postat av: Miaka

Mitsukai:

Rätt skönt om det inte spelar någon roll! Jo men det har du verkligen rätt i, så länge där fasta så ÄR det ju snyggt!

2009-02-14 @ 12:16:37
Postat av: Miaka

aw sötaste lilla Isa, jag tror jag hade gjort precis samma sak i högstadiet! haha vi har väl lite samma kan jag tänka mig :*

2009-02-14 @ 12:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback